Curs 2011-12 – Religió – Visita del Bisbe

El dijous 19 de gener ha vingut al centre el Bisbe Don Casimiro López Llorente, (Bisbe de la Diòcesi de Sogorb-Castelló). Aquesta trobada està dins de la seua Visita Pastoral a Vila-real, iniciada el 15 de gener a l'Esglèsia Arxiprestal Sant Jaume.
La nostra escola pertany a la Parròquia Major Sant Jaume i, per tant, ha sigut una de les primeres en rebre (els alumnes de Religió Catòlica) al Sr. Bisbe Don Casimiro.
Així doncs, el dijous vora les 11'10h el Bisbe acompanyat per Mossén Francisco José Cortés, Mossén Pasqual Font, Mossén Óscar Bolumar i Mossén Marc Estela ha entrat pel pati d'Infantil a l'escola. Ha sigut amb els alumnes de Religió Católica d'Infantil 5 anys. Tot seguit s'han fotografiat tots els alumnes de Religió, famílies i mestres del centre que lliurement han volgut, gaudint del moment.
Després el Bisbe Don Casimiro ens ha beneït (a nosaltres i a l'escola) i hem passat una agradable estona fins les 12'45h.
La mestra de Religió Conchita Navarro Pitarch ha coordinat amb molta estima i cura aquesta visita tan especial per als cristians.

Curs 2011-12 – Religió – Visita del Bisbe