- ESTRENA DOCUMENTAL: La màgia de Segorbe

- La classe de 2n A guanya per segon any consecutiu el concurs”Qué fem amb el fem?”
“Què fem amb el fem?” és un concurs de maquetes, vídeo i relats/contes que enguany celebra la seua quinta edició. La temàtica és la … - CEIP PINTOR CAMARÓN CENTRE TOT EDU
El pròxim dimarts 19 i dijous 20 de maig el centre rebrà la visita de diferents escoles que coneixeran de … - Creixent junts
IV Trobada de Famílies i Escola, un espai pensat per a compartir i construir junts. Dilluns, 20 de abrilDe 15:30 …

















