Benvolgudes famílies,
El 30 de gener, amb motiu del Dia Escolar de la Pau i la No Violència, volem convidar-los a participar en la nostra Marxa Solidària. Una activitat que ens unix com a comunitat i ens permet transmetre als nostres xiquets i xiquetes valores tan importants com la solidaritat, la cooperació i el respecte.
Tots podem participar adquirint un dorsal per un donatiu mínim d’1 €, i enguany el recaptat anirà destinat a l’associació DACEM (Dany Cerebral Adquirit i Esclerosi Múltiple), secundant així la seua labor en la nostra localitat. Els dorsals estaran disponibles a partir de les 9.30 h al pati dels dos aularis (infantil i primària).
Animem a tota la comunitat educativa, famílies, amics i coneguts, a unir-se a esta marxa! Cada pas que donem junts és un pas cap a un món més solidari i pacífic.
Gràcies per caminar amb nosaltres i per ensenyar amb l’exemple el valor d’ajudar als altres.
Amb carinyo,
L’equip docent CEIP Pintor Camarón

