Festa Estellés

El passat 14 de juny, els alumnes del CEIP Mirantbò van omplir de paraules i emocions el saló social de CaixaCallosa amb un recital de poesia en homenatge al centenari del naixement del gran poeta valencià Vicent Andrés Estellés. 📚🌟 Les famílies, plenes d’orgull i admiració, van gaudir d’una vetllada plena de màgia, on els petits poetes van recitar amb passió i sentiment les obres d’Estellés.

A més, la sorpresa de la vesprada va ser la presentació del videoclip oficial de la cançó de l’escola, “Mirantbò més que una escola”. 🎶🏫 Aquesta melodia, va fer bategar amb força els cors de tots els presents, creant un vincle inoblidable entre l’escola i la comunitat.

Una vesprada per recordar, plena d’art, cultura i, sobretot, amor per la nostra terra i la nostra llengua. ❤️

“Assumiràs la veu d’un poble i serà la veu del teu poble, i seràs, per a sempre, poble.” – Vicent Andrés Estellés