Admissió alumnat 2025/26

CONFIRMACIÓ de PLAÇA ESCOLAR per al curs 2025/26: 

1. Què és? 
És el tràmit mitjançant el qual els representants legals de cada alumna o alumne podran: 
• CONFIRMAR plaça escolar en el centre d'adscripció i reservar plaça per al 
curs 2025-2026. 
• NO CONFIRMAR plaça escolar en el centre d'adscripció i perdre la reserva 
de plaça per al curs 2025-2026. 

2. Qui ha de realitzar-la? 
Alumnat que obligatòriament ha de canviar al centre d'adscripció el curs 2025-2026 
perquè el seu centre actual no oferix les ensenyances del següent nivell educatiu. 

3. Quan? 
Del dia 20 al 27 de març de 2025. 

4. Com? 
Es realitzarà de manera TELEMÀTICA a través de la Secretaria Digital. Prèviament és necessari 
obtindre la clau d'accés. 

5. Pàgina web 
En la pàgina web https://ceice.gva.es/es/web/admision-alumnado disposen del botó 
“Confirmar plaça: SÍ/NO” que dona accés directe a la Secretaria Digital, així com de diverses 
infografies informatives, un manual i un vídeo tutorial per a guiar-los en la realització del tràmit.. 
 

TOTS ELS TRÀMITS EN: www.telematricula.es

Admissió: Admissió d’alumnat – Generalitat Valenciana (gva.es)

Telèfon: 962566290

Mail: 46020340@edu.gva.es

Adreça: C/ Pepe Alba, 21. 46022 València.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies