El CEIP Sant Joan Baptista és un col·legi públic dependent de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana que està situat en la localitat de Torrent, comarca de l’Horta Sud.

El col·legi públic Sant Joan Baptista es va crear en 1974 a través del Decret M.E.C de 28-02-1974 (B.O.E de 14-03-1974) situant-ho en el barri de Poble Nou, zona Aquest del terme municipal de Torrent. Aquesta zona compta amb unes bones instal·lacions esportives municipals que són aprofitades per activitats organitzades pel col·legi, com ara la piscina i mini-olimpíades. Compte, a més, amb el museu de Setmana Santa així com amb la Universitat Catòlica Sant Vicent Màrtir (aulari Immaculada), la qual ens proporciona formació i contribueix a la bona dinàmica docent amb la incorporació d’alumnat en pràctiques en el centre.

El col·legi Sant Joan Baptista està adscrit a l’Institut Serra Perenxisa que està contigu al centre docent. La Biblioteca Municipal i el metre estan molt pròxims, la qual cosa facilita la seua visita i utilització. Així mateix, comptem que l’Exc. Ajuntament de la localitat es troba a una curta distància, la qual cosa possibilita la nostra participació en les nombroses activitats que el Consistori organitza en la Sala d’actes.

Som un centre educatiu compromés amb el nostre barri, famílies i alumnat.

Dia a dia afermem el nostre compromís per un ensenyament de qualitat on cabem tots i totes.

Sens dubte,

“Entre tots és possible”