Segon dia de setmana cultural

Setmana Cultural: Dimarts Ple d’Activitats!

Avui ha estat un dia emocionant a la nostra escola, ple d’activitats diverses i enriquidores dins de la Setmana Cultural. Aquí teniu un resum del que hem fet:

Teatre: “El món està en perill” Aquest matí, els alumnes han gaudit d’una representació teatral impactant titulada “El món està en perill”. Els actors han fet una feina excel·lent, capturant l’atenció de tots i deixant-nos amb molt per reflexionar.

Gincana al Parc del Tubs: Després del teatre, hem anat al Parc del Tubs per participar en una gincana molt divertida. Els alumnes, organitzats en equips, han hagut de superar diverses proves i reptes. Ha estat una gran oportunitat per treballar en equip, fer exercici i gaudir de l’aire lliure. Tots han demostrat un gran esperit de col·laboració i competència sana.

Preparació de la Fireta. Per acabar el dia, hem acabat de preparar la fireta que tindrà lloc demà. Els alumnes han estat molt creatius decorant les paradetes i preparant-ho tot. Hi haurà de tot: manualitats, perruqueria, maquillatge, passadís del terror, jocs i molt més. Estem segurs que serà un èxit gràcies a l’esforç i dedicació de tots.

Ha estat un dimarts ple d’activitats i emocions! Estem desitjant veure què ens depararà la resta de la Setmana Cultural. No us perdeu les properes activitats i recordeu compartir les vostres experiències amb nosaltres!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies