9 D’OCTUBRE, EL NOSTRE DIA

Hui hem celebrat la festivitat del 9 d’octubre a la nostra escola! Hem fet un “bufador”, hem escoltat el Manifest, hem cantat les cançons amb la dolçaina i hem ballat!!! I és que el nostre dia s’ha de celebrar com cal!!!

Ací vos deixem el títol de la cançó de la Trobada que tant ens agrada i que ha estat sonant aquests dies, per si la voleu escoltar: “Casa és llengua. Vida és poble” d’Andreu Valor, una cançó que ens recorda la importància de continuar estimant la nostra llengua i les nostres tradicions.

I ara sí, alcoians i alcoianes és moment de cridar ben fort:

VISCA LA NOSTRA LLENGUA!

VISCA LA COMUNITAT VALENCIANA!

VISCA EL COL·LEGI MIGUEL HERNÁNDEZ!