IX CAMPIONAT D’ESPANYA D’ESCACS ESCOLAR PER EQUIPS (DE COL·LEGIS) 2024

3 dies, 52 equips, 6 partides i, sobretot, un ambient d’estima i de competició positiva.

La nostra escola, representada per Álex Magán Pérez, Liam Rosseló Beneyto, Marc Moreno Jordà i Arnau Gonzàlez Lázaro, va assistir al IX campionat d’escacs d’Espanya, celebrat els dies 26, 27 i 28 d’abril a Guardamar del Segura. Un torneig molt intens, on es van viure unes partides realment emocionants. Vam tindre partides molt diverses amb resultats oposats, però de totes elles vam aprendre moltíssim.

Vam jugar a escacs i vam disfrutar de la companyia i l’amistat dels xiquets i xiquetes al torneig i al càmping. De segur que, el pròxim any, repetim!

Enhorabona als jugadors, per tot l’esforç, pel resultat i per mantenir sempre una actitud de respecte i de positiva competitivitat. Enhorabona també a Ximo Corbi, el nostre professor d’escacs, pels resultats aconseguits. Gràcies per fer-nos aprendre i disfrutar tant de l’apassionant món dels escacs.