LECTOFOTO

Per aconseguir tindre alumnes que lligen, cal despertar l’interés i la motivació per la lectura. A la nostra escola, ja fa anys que fem diverses activitats, com la bibliopati o la fira del llibre, les quals promouen aquestes bones accions. Aquest any, a més, hem celebrat el 1r concurs de “Lectofoto” al MH.

Des de l’escola, vam voler aprofitar les vacances de Setmana Santa i el Dia Internacional del Llibre per a llançar aquest concurs, on tots i totes havíem de fer-nos una foto llegint un llibre. Podia ser una foto en el lloc on anàvem de vacances, en el lloc on habitualment llegim o en un lloc especial per a nosaltres! Podia ser una foto formal, seria, original o divertida… Sols havíem de deixar volar la nostra imaginació i creativitat! I vaja si va volar… perquè hem tingut una participació extraordinària. Al passadís tenim tota l’exposició de fotos i a l’entrada del col·legi tenim als guanyadors i guanyadores. Des del primer cicle, volem donar l’enhorabona a totes i a tots per la vostra participació i, especialment, a Arnau González Lázaro, que, amb la seua fantàstica i original foto, ha sigut un dels campions.