GALA DE CONVIVÈNCIA
El passat 30 d’abril celebrarem a l’escola la nostra tradicional GALA DE CONVIVÈMNCIA. Es tracta d’un reconeixement públic en el que posem en valor el lema de l’escola “QUI EM VOL EM RESPECTA”. L’alumnat premiat ha estat seleccionat per les companyes i companys del seu grup per la seua actitud, en la que es ressalten … Llegir més