AMPA

CONTACTE:  ampamestregaspar@gmail.com

HORARI D’ATENCIÓ: dijous de 12:30h a 13:30h o de 09:00h a 10:00h, sempre amb cita prèvia.

Què és un AMPA? Les AMPA són les associacions de mares i pares d’alumnes i alumnes d’un centre docent. Aquestes entitats són associacions sense ànim de lucre. Són una part fonamental de l’escola, ja que és una de les vies més potents per a la participació familiar en el funcionament del centre escolar. L’AMPA està formada per totes les famílies que s’associen. S’organitzen sota la següent estructura:

• Junta directiva (presidència, secretaria i tresoreria): és l’encagada de coordinar les activitats de l’AMPA i s’elegeix mitjançant votació. Per a formar part de la junta directiva és necessari disposar de temps per a poder organitzar i implementar les accions desitjades.
  • Resta de membres: participen en el funcionament i activitats de l’AMPA de manera puntual i variant en funció de la disponibilitat.

Per què associar-se?

• L’objectiu de l’AMPA és involucrar a les famílies en la vida de l’escola i col·laborar amb l’equip docent per al bon funcionament del centre.
  • És una oportunitat per a reunir-se i conéixer a altres famílies que tenen interés per contribuir en la millora de l’educació.
  • Participar en l’AMPA atorga l’oportunitat de conviure amb l’alumnat en l’experiència educativa.

Com formar part? Si desitges formar part de l’AMPA has d’emplenar el fullet d’inscripció i pagar la quota anual de 15€.