MATERIALS DIDÀCTICS

cabecera_memo_invert

Proposta de nova ruta: Dones i dictadura

Compartim amb vosaltres la proposta que hem elaborat per a enllestir una nova ruta a l’oferta didàctica de l’Aula de memòria democràtica. Recordeu que si voleu posar-la en pràctica amb nosaltres, podeu fer-ho mitjançant aquest web a l’apartat de reserves i també podeu escriure-nos al mail: memoria.democratica@gva.es

Plànol i història de la presó de Sant Miquel dels Reis + Mapa d’espais de memòria

Espais_de_memoria_Sant_Miquel_dels_Reis5Baixa Ací podeu descarregar aquest mapa i plànol que conta la història de la presó de Sant Miquel dels Reis i també moltes altres històries de la dictadura al llarg de tot el territori valencià.

Caminant per la València del franquisme

Ací vos podeu descarregar el llibre de la Ruta de València sota el franquisme elaborat per l’Aula de Memòria Democràtica. Ruta pel casc històric de València per a fer amb l’alumnat de secundària i batxillerat.

Material didàctic: La memòria segrestada. Nazis al País Valencià

La investigació sobre la presència nazi a l’Espanya franquista, tant durant la Guerra Civil com en la postguerra, revela a poc a poc aspectes desconeguts. La guia pretén que l’alumnat valencià de secundària treballe materials relacionats amb la memòria democràtica a les aules.