Ruta especial 8M

Els dies 7 i 8 de març encetarem una nova ruta de la València sota el franquisme dedicada especialment a la vida de les dones. Aquesta activitat, en principi, serà organitzada com a projecte pilot amb l'alumnat de 4t d'ESO de l'IES Ferrer i Guàrdia.

Sabeu què va ser el Patronato de protección a la Mujer? Sabeu qui va ser Manuela Solís Clarás? Sabeu que les escriptores Elena Garro, Luisa Carnés i Dorothy Parker van ser a València durant la guerra civil? Sabeu on va estar el Ministeri de Sanitat en la ciutat de València i qui era la ministra? Totes aquestes preguntes i moltes més en les farem durant la ruta i descobrirem junt a l'alumnat les respostes correctes visitant els llocs per on van passar totes aquestes dones.

Si voleu gaudir d'aquesta activitat, podeu posar-vos en contacta amb nosaltres mitjançant el correu electrònic: memoria.democratica@gva.es