REGULACIÓ DE L’ÚS DE DISPOSITIUS MÒBILS PER PART DE L’ALUMNAT

L’ús del telèfon mòbil per l’alumnat no està permés en el centre educatiu. Si l’alumnat el porta, ha d’estar apagat i guardat durant tota la jornada escolar, incloent tot el centre (passadissos, patis, lavabos…) i activitats que es desenrotllen en del centre.

INCOMPLIMENT DE L’ÚS DEL MÒBIL

Si un alumne o alumna utilitza el mòbil sense permís:

• El professorat li demanarà que l’apague i l’entregue.
  • El dispositiu serà custodiat per direcció d’estudis i es retornarà al final de la jornada escolar, juntament amb un informe.
  • Aquest informe haurà de ser signat per les famílies o representants legals i tornar-lo a l’endemà.
  • El centre no es fa responsable de l’estat físic ni funcionament del dispositiu.

Si s’usa el telèfon mòbil de manera indeguda en tres ocasions, o no es retorna el document firmat, el dispositiu serà retingut per la direcció d’estudis fins que el pare, mare o tutor legal de l’alumne menor d’edat l’arreplegue.

La negativa a entregar el telèfon quan siga requerit pel professorat serà considerat una falta greument perjudicial per a la convivència, la qual cosa comportarà l’obertura de procediment ordinari amb la mesura cautelar immediata de la suspensió del dret a l’assistència al centre durant eixe dia. El pare, mare o tutor legal de l’alumne o alumna haurà d’acudir al centre per a arreplegar-lo en eixe moment.