HOMOLOGACIÓ DE CONEIXEMENTS DE VALENCIÀ PER ESTUDIS REGLATS

Per a l’alumnat que haja finalitzat els seus estudis durant el curs 2023-2024 o anteriors, el procediment d’expedició dels certificats de coneixements de valencià s’haurà de tramitar per les persones interessades mitjançant el tràmit telemàtic habilitat a tal efecte a la seu electrònica de la Generalitat.

COM ES POT TRAMITAR LA SOL·LICITUD?

OBSERVACIONS

En el tràmit de la sol·licitud, NO ÉS NECESSARI PRESENTAR CERTIFICATS ACADÈMICS. En el cas de necessitar alguna certificació acadèmica, s’acudirà al centre presencialment per a sol·licitar-la. No s’atendran sol·licituds de manera telemàtica.

Nivells certificats segons homologació amb els estudis del sistema educatiu:

• L’alumnat que supere l’àrea de valencià els quatre cursos de l’ESO tindrà dret al reconeixement del nivell B1.
  • L’alumnat que supere l’àrea de valencià els dos cursos de Batxillerat tindrà dret al reconeixement del nivell B2. Si la qualificació mitjana en estos cursos o en les proves d’accés a la universitat és igual o superior a 7, tindrà dret al reconeixement del nivell C1.
  • L’alumnat que supere l’àrea de valencià el primer curs de Batxillerat i, almenys, tres cursos d’ESO, tindrà dret al reconeixement del nivell B1.