Festes

CARNAVAL 2024

Seguint amb el calendari de festivitats que marca el curs escolar i la nostra població, al febrer vam celebrar el Carnestoltes a l’escola. La rutina va canviar per apropar-nos a la festa i costums d’aquesta celebració. Les propostes van discórrer en l’ambient de creativitat, gaudi i alegria a que ens transporta aquesta festa i vam tenir l’oportunitat de disfressar-nos, crear dissenys, dibuixos i màscares, maquillar-nos i jugar amb diferents materials per crear les nostres fantasies i gaudir de transformar-nos en altres personatges.

A més, també vam rebre la visita del Rei Carnestoltes al centre i vam sortir al pati de primària per celebrar-ho amb ell. Dijous vam celebrar la Festa del Pijama desfilant amb els nostres pijames pel sambòdrom i jugant als diferents tallers amb les companyes i companys de l’escola. Finalment, vam acabar el dia amb la festa del confeti!!! Va ser una jornada molt divertida i ens ho vam passar superbé!!!