LA NOSTRA ESCOLA:

L’Espai Físic de la Nostra Escola

El nostre centre va ser inaugurat l’any 1984 com un centre d’una línia. A causa de l’augment demogràfic, el 2009 es van completar les obres de remodelació i ampliació, convertint-se en un centre complet de dues línies. Aquest creixement ha permès crear un espai educatiu divers i acollidor, pensat per fomentar l’aprenentatge i el benestar dels nostres alumnes.

PRIMERS PASSOS EN UNA LLAR ACOLLIDORA

El primer cicle d’educació infantil es troba ubicat a l’antiga casa del conserge, restaurada i transformada el 2023 en una llar d’aprenentatge acollidora per als més petits. Aquest espai consta de dues aules amb lavabos inclosos i un pati propi amb un petit parc infantil. El parc està tancat i connectat amb l’antic aparcament de l’escola, ara també adaptat per als infants petits, oferint-los més llibertat per explorar i moure’s amb seguretat.

EDUCACIÓ INFANTIL: UN MÓN DE DESCOBRIMENTS

L’edifici d’educació infantil, tot de planta baixa, disposa d’una entrada i un terrassa individual per cada aula. Consta de sis aules amb lavabos inclosos (una d’elles amb banyera), una aula per a l’equip docent, una sala de psicomotricitat, lavabos per a les mestres, una aula multiusos i un petit magatzem. Els espais comuns, com el hall i els passadissos, també s’utilitzen com espais educatius. A l’exterior, cada aula té una terrassa pròpia connectada amb les altres, i un pati amb zones d’ombra i espais recreatius, ideals per a activitats a l’aire lliure. Tot està dissenyat pensant en el benestar i la felicitat dels més petits.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA: UNA PORTA AL CONEIXEMENT

L’edifici principal, dedicat a l’educació primària, té forma d’U, abraçant simbòlicament tot el coneixement que alberga dins. En entrar, trobem dues plantes plenes d’emoció i aprenentatge, amb despatxos per atendre la comunitat educativa, un gimnàs i vestidors per a després de fer esport.

A més, comptem amb diverses aules d’ús comú que són veritables llocs màgics on es desperta la curiositat dels alumnes:

– Una aula d’informàtica per descobrir les meravelles de la tecnologia
– Una aula de música per expressar la seva creativitat
– Una biblioteca plena d’històries per explorar
– Un laboratori per als seus experiments científics
– Una sala de fisioteràpia per atendre les necessitats educatives especials
– Una aula de recursos audiovisuals per aprendre de manera activa i en gran grup.

UN PATI PER CRÉIXER I JUGAR

El pati de primària és un espai vibrant i actiu, amb dues pistes esportives per córrer i jugar, un trinquet per als amants de l’esport i una galotxeta per als qui prefereixen jocs més tranquils. També hi ha una àmplia zona de terra on imaginar tot tipus d’aventures i un porxo molt llarg a un costat de l’edifici, perfecte per a moments de relaxació i converses entre amics.

En resum, la nostra escola és un lloc on cada racó respira coneixement, diversió i amistat. Cada espai està dissenyat per a proporcionar un entorn segur, estimulant i acollidor per als nostres alumnes, fomentant així el seu creixement personal i acadèmic.