shoolfood4change

L’escola està participant en el projecte europeu SchoolFood4Change amb l’objectiu de millorar els hàbits d’alimentació de tota la comunitat educativa. Ens estem iniciant en propostes i activitats per a assolir el nivell Bronze. Hem creat una comissió mixta amb alumnat i professorat per tal d’avançar en la següent línea de treball:

• Alimentació saludable: consum de productes integrals, reducció de sucres afegits i productes elaborats, productes de proximitat, augment de fruïtes i verdures, augment del consum de llegums…
  • Control del malbaratament alimentari: Cal treballar per tal que hi haja desperdici 0 en els aliments que es consumeixen, fent-nos més conscients de les dificultats que té part de la població per a l’accés d’aliments i aigua potable.
  • Consum responsable: concienciar sobre la importància de consumir productes de proximitat i de temporada per millorar la salut i evitar també un impacte ambiental.
  • Implicar a la comunitat educativa en la presa conscient de decisions que milloren la seua salut.
  • Propostes nutritives i equilibrades: a més del menjador escolar, volem extendre aquests hàbits d’alimentació a altres moments proposant alternatives d’esmorçars no processats, receptes de temporada, etc.