Normes

1. Fitxa de l’alumnat complimentada i tindre els mòbils operatius per a qualsevol incidència.
  2. Educació Primària: bossa d’endreça amb dentifrici i raspall de dents.
  3. Suggerències i/o queixes. Demanar cita amb l’encarregada del menjador o la directora.
  4. L’alumnat i les seues famílies disposen d’un Reglament de Règim Intern de Menjador.
  5. L’alumnat que puga eixir sols haurà de tindre l’autorització d’eixides del menjador signada.
  6. L’alumnat comensal que, per causa justificada, arribe més tard al centre, haurà de comunicar-ho el dia d’abans si vol fer ús d’aquest servei.
  7. Rebuts: abonats dins del termini estipulat pel centre. En cas contrari l’assistència al menjador serà interrompuda.
  8. Cal educar alimentàriament: L’ALUMNAT HA DE MENJAR DE TOT.

Normas

1. Ficha del alumnado cumplimentada y tener los móviles operativos para cualquier incidencia.
  2. Educación Primaria: bolsa de asea con dentífrico y cepillo de dientes.
  3. Sugerencias y/o quejas. Pedir cita con la encargada del comedor o la directora.
  4. El alumnado y sus familias disponen de un Reglamento de Régimen Interno de Comedor.
  5. El alumnado que pueda salir solo, tendrá que tener la autorización de salidas del comedor firmada.
  6. El alumnado comensal que, por causa justificada, llego más tarde al centro, tendrá que comunicarlo el día de antes si quiere hacer uso de este servicio.
  7. Recibos: deben ser abonados dentro del terminio estipulado por el centro. En caso contrario la asistencia al comedor será interrumpida.
  8. Es necesario educar una buena alimentación: EL ALUMNADO HA DE COMER DE TODO.