MENJADOR

• El nostre centre disposa de servei complementari de menjador que funciona des de l’11 de setembre fins al 21 de juny. Per a garantir el bon funcionament d’este servei és imprescindible que l’encarregat del menjador dispose l’11 de setembre d’una fitxa individual de l’alumne/a amb les seues dades personals i altres informacions d’interés (possibles al·lèrgies, malalties cròniques,…) que ajudaran que els vostres fills i filles estiguen més ben atesos.
• El finançament del menjador és possible per les aportacions que la Conselleria realitza a l’alumnat més la xicoteta aportació que estos realitzen mensualment. A més, de les aportacions d’aquell alumnat no becat que utilitze este servei esporàdicament o de manera permanent. En tots els casos recordeu que el rebut s’ha d’abonar en el banc dins del termini establit per al seu pagament.
• Recordeu que el servei de menjador també té una finalitat educativa com qualsevol activitat que des del centre es realitze, i així:

• Fa falta que s’acostumen a menjar de tot. Una bona dieta alimentària és salut.
  • Les normes d’higiene són imprescindibles en l’hora de manipular els aliments. Us recordem que cal portar la bossa d’endreça.
  • Hi ha una comissió del menjador que regula i atén el funcionament d’este servei juntament amb l’encarregat David Llorca Carbonell i la directora del centre, Paloma Pérez Roig, als quals podeu presentar vostres suggeriments.

COMEDOR

• Nuestro centro dispone de servicio complementario de comedor que funciona desde el 11 de septiembre hasta el 21 de junio. Para garantizar el buen funcionamiento de este servicio es imprescindible que el encargado del comedor disponga el 11 de septiembre de una ficha individual del alumno/a con sus datos personales y otras informaciones de interés (posibles alergias, enfermedades crónicas,…) que ayudarán que vuestros hijos e hijas estén mejor atendidos.
• La financiación del comedor es posible por las aportaciones que la Consellería realiza al alumnado más la pequeña aportación que estos realizan mensualmente. Además, de las aportaciones de aquel alumnado no becado que utilizo este servicio esporádicamente o de forma permanente. En todos los casos recordáis que el recibo se tiene que abonar en el banco dentro del plazo establecido para su pago.
• Recordáis que el servicio de comedor también tiene una finalidad educativa como cualquier actividad que desde el centro se realice, y así:

• Hace falta que se acostumbran a comer de todo. Una buena dieta alimentaria es salud.
  • Las normas de higiene son imprescindibles en la hora de manipular los alimentos. Os recordamos que hay que llevar la bolsa de asea.
  • Hay una comisión del comedor que regula y atiende el funcionamiento de este servicio junto con el encargado David Llorca Carbonell y la directora del centro, Paloma Pérez Roig, a los cuales podéis presentar vuestras sugerencias.