Excursió al Mercat Central

Hoy hemos hecho una excursión super chula por el centro de Valencia y hemos aprovechado para ir al Mercado Central a comprar el almuerzo. La seño Sara ha preparado unas actividades en las que los alumnos y alumnas de 5º y 6º hacíamos de guías de la ciudad, les hemos explicado cosas super interesantes al resto de alumnos de primaria, sobre El Mercado Central, La Lonja, la plaza de la Reina y la plaza de la Virgen, el Miguelete, la Catedral y la plaza Lópe de Vega que tiene un pequeño edificio que se llama La Estrecha, es famoso porque tiene la fachada más estrecha de Europa.

Hui hem fet una excursió molt bonica pel centre de València i hem aprofitat per a anar al Mercat Central a comprar l’esmorzar. La mestra Sara ha preparat unes activitats en les quals els alumnes de 5é i 6é féiem de guies de la ciutat i els hem explicat coses molt interessants a la resta d’alumnes de primària sobre El Mercat Central, La Llotja, la plaça de la Reina, La plaça de la Verge, El Micalet, la Catedral, la plaça Lópe de Vegai un xicotet edifici que hi ha en esta plaça que es diu L’Estreta, que té la façana més estreta d’Europa.