PREMI “À PUNT” MILLOR CURTMETRATGE VALENCIÀ A 39CINEMAJOVE

El curtmetratge “ACCIÓ – REACCIÓ” ha estat premiat a la 39 edició del festival CINEMAJOVE.

El curs passat vam formar dues companyies de cinema al nostre centre, CIPEMA I CINQUEMA B. Les dues companyies van treballar la fotografia al llarg del 1r trimestre, els tipus de pla, els angles, la il·luminació i vam fer molts exercicis per a agafar “soltura”. Després vam conéixer el precine i algunes de les il·lusions òptiques i vam començar a treballar i imitar la feina dels germans Lumière “El regador regat”, i la màgia de George Méliès fent els trucatges d’escala, substitució, sobreimpressió i croma, tot amb apps a la nostra tablet, en cinema mut i en blanc i negre.

Aquest any hem treballat la televisió de l’escola, TELEMAGRANER. Hem fet una nova entrada, hem informat dels treballs fets a totes les classes a les famílies del centre i també hem treballat la figura de Segon de Chomón i la seua tècnica d’animació, utilitzant la stop-motion, hem fet molts exercicis i curts molt ben fets, 100% fets per nosaltres que tenim penjats a la nostra web.

El dijous dia 27 de juny, vam anar a València al festival CINEMAJOVE, ja que havien seleccionat els dos curts que vam fer el curs passat, “ACCIÓ/REACCIÓ” I “VIRUZOMBIE” de les companyies CIPEMA I CINQUEMA B, i vam poder visionar els curts fets per centres de Jaén, Tenerife i el Cabanyal de valència. El divendres dia 28 de juny vam tornar a l’entrega dels premis i vam guanyar el premi “à punt” al millor curtmetratge en Valencià de la nostra categoria.

Enhorabona a l’alumnat pel fet al llarg dels dos cursos i pels diferents premis rebuts que fan visible el nostre treball.