Video Nadal

Ara sí! Després de moltes hores d’edició i maquetació ací tenim el vídeo de les actuacions dels nostres alumnes!

Aquest any vam trobar a faltar a totes les famílies com espectadors i esperem que el pròxim any tot torne a la normalitat. Però aquesta situació no ha fet minvar l’ànim ni implicació del nostre alumnat. Tot l’esforç, classes practicant i assajant feren açò possible, un festival de Nadal amb totes les mesures de seguretat, compartint i gaudint de la música, dels companys i del Nadal.

Lamentem no poder mostrar totes les classes, però per motius de protecció d’imatge açò és el millor que vos podem mostrar.

També agraïm a tot el professorat que hi ha col·laborat i en especial a Sara, la mestra de música que ho ha organitzat i ha preparat aquest vídeo en tanta estima.

Esperem que vos agrade tant com a nosaltres.