Matrícula 2020-2021

Matrícula 16-17

RELACIÓ PROVISIONAL D’ALUMNAT ADMÉS I ESCLÒS.

CURS 2019-20

INFANTIL

Alumnat admés               Alumnat exclòs

PRIMÀRIA

Alumnat admés                 Alumnat exclòs

INFORMACIÓ DE MATRÍCULA CURS 2019-20

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: del 9 al 17 de maig.

LLOC ON ES PRESENTA: Secretaria DILLUNS, DIMARTS I DIVENDRES de 12:30 a 14:00 h i de 15:00 a 17:00 h.

DIMECRES I DIJOUS de 12:30 a 14:00 h. (Sense horari de vesprada).

LLISTAT PROVISIONAL D’ALUMNES ADMESOS: el 30 de maig.

RECLAMACIONS AL CONSELL ESCOLAR: del 30 de maig al 3 de juny

LLISTAT DEFINITIU: el 12 de juny

FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA: del 13 de juny al 3 de juliol.

Web de Conselleria amb la normativa i més informació feu clic.

COM TRAMITAR LA SOL·LICITUD?

Es podrà fer telemàticament mitjançant els assistents d’admissió telemàtica proporcionats al següent enllaç de la web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport. Al final del procés, cal imprimir la sol·licitud tramitada per lliurar-la o descarregar les sol·licituds a l’apartat de documentació. El model de sol·licitud també es pot recollir al centre.

COM FER LA SOL·LICITUD?

S’emplenarà una única sol·licitud mitjançant el model oficial que figura com a la Resolució de 26 de març de 2019 . És important presentar una única sol·licitud, perquè en cas de contrari, no se’n tindrà en compte cap i es procedirà a l’escolarització en algun dels centres en què, una vegada finalitzat el procés d’admissió, queden llocs vacants.

COM EMPLENAR LA SOL·LICITUD?

Caldrà aportar totes les dades requerides i es podrà realitzar un llistat fins a 10 centres per ordre de prioritat.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR:

Junt a la sol·licitud caldrà aportar tota la documentació que acredite les circumstàncies al·legades. Aquesta documentació es tindrà en compte en totes les opcions dels centres escollits. Les sol·licituds presentades fora de termini no seran tingudes en compte per a la baremació.

1. Imprés oficial de sol·licitud d’admisió i fotocopiar. (Presentar original i còpia)

Sol·licitud infantil

Sol·licitud per a primària

2. Fitxa de dades adicionals. (Fer clic ací).

3. Certificat de baixa del centre anterior (amb efectes del curs 2019/20) amb expressió de la situació acadèmica de l’alumne. S’entregarà després del procés d’admissió, en el moment de formalitzar matrícula. (Sols alumnes que venen d’un altre centre).

4. Certificat de convivència o empadronament.

5. Informe de salut de l’escolar (l’imprés el proporciona el pediatra)

6. Fotocopia del Llibre de Família (sempre acompanyat d’original). En cas de no existir el llibre de família serà necessari el certificat de naixement.

7. Fotocòpia DNI dels pares.

8. Fotocòpia SIP de l’alumne.

9. Documentació acreditativa de la situació legal de guàrdia i custòdia dels alumnes (només en cas de separació, divorci o semblant)

10. Quatre fotografies tipus carnet (Infantil). En el cas de matricular a Primària es necessitaran dos fotografies.

11. Criteri Renda de la Unitat Familiar. (Fer clic ací)

12. Imprés Ensenyança Religiosa/Valors socials i cívics. (Fer clic ací)

13. Annex sobre informació en el tractament de dades de caràcter personal. (Fer clic ací)

14. Full d’autoritzacions. (Fer clic ací)

15. Acceptació del PE. (Fer clic ací)

16. Plantilla carnets recollida.

17. Família web Itaca

Sol·licitud d’accés a “Web Família”

Guia per a la utiliatzació de la web família.

18. Opcional. Alta menjador escolar (clic ací) i fotocòpia cartilla bancària.

19. Opcional. Imprés d’afiliació a l’AMPA (Fer clic ací)