Power inici de curs

INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES CURS 2020 / 2021

Estimades famílies,

Avui a la pàgina web hem penjat un document amb informació important relativa a la incorporació del nostre alumnat.

Aquest document trobareu la següent informació:

• Informació relativa a les famílies.
  • Incorporació de l’alumnat.
  • Entrada i eixida del centre d’acord amb el protocol sanitari.
  • Informació sobre el menjador.
  • Informació general relacionada amb el dia a dia de l’escola.
  • Protocol davant de casos COVID.

A més, el Reglament de Règim Intern ha sigut modificat i teniu el document actualitzat disponible a l’enllaç.

Recordem que aquestos documents podran ser modificats si així les autoritats sanitàries i educatives ho determinen.

Preguem a tota la comunitat educativa llegir els documents i complir totes les normes pel bé comú.

Enguany afrontarem una situació excepcional i inèdita que requereix, més que mai, el treball cooperatiu, col·lectiu i responsable de tots nosaltres. Junts aconseguirem que els nostres alumnes puguen exercir el seu dret a l’educació amb la màxima seguretat possible.

Moltes gràcies per la vostra implicació i col·laboració.

NORMAS DE SEGURIDAD Y FUNCIONAMIENTO ANTE EL COVID-19

REGLAMENT DE RÈGIM INTERN