Nota deures Pasqua

Avís a totes les famílies del CEIP Luís Vives de Benaguasil.

El proper dimarts dia 7 d’abril, es publicarà a la web del centre els deures de Pasqua. La raó de no fer-ho el dilluns, com fins ara, és per a donar més temps a les famílies per a que els alumnes puguen acabar la tasca pendent d’aquesta setmana.

Res més lluny de la nostra intenció que aquestes feines puguen provocar qualsevol tipus d’angoixa o estrès, l’únic objectiu nostre es ajudar i atendre als nostres alumnes i a les seues famílies el millor possible, fent un esforç per a que porten de la millor manera aquesta situació tan extraordinària i que els perjudique el mínim possible. Tot el Claustre del CEIP LUIS VIVES estem a la vostra disposició per a assessorar-vos en qualsevol dubte o problema que pugueu tindre, no dubteu en consultar-nos. Molt d’ànim i salut per a tots/es.

CEIP LUIS VIVES – BENAGUASIL

Aviso a todas las familias del CEIP Luis Vives de Benaguacil.

El martes de la próxima semana día 7 de abril, se publicarán en nuestra web los deberes para Pascua.  La razón de no hacerlo el lunes, como hasta ahora, es dar un mayor plazo de tiempo a las familias para que los alumn@s puedan ir acabando las posibles tareas pendientes de semanas anteriores.

Nada más lejos de nuestra intención que estas tareas puedan provocarles ningún tipo de angustia o estrés, nuestro único objetivo es ayudar y atender a nuestr@s alumn@s y a sus familias lo mejor posible, esforzándonos para que lleven de la mejor manera esta extraordinaria situación y que les perjudique lo mínimo. Todo el Claustro del CEIP LUIS VIVES está a vuestra entera disposición para asesoraros con cualquier duda o problema que podáis tener, no dudéis en consultarnos. Muchísimo ánimo y salud para tod@s.

CEIP LUIS VIVES – BENAGUASIL