Escacs

El CEIP Lluís Vives junt al Club d’escacs Camp del Túria ha organitzat un torneig d’escacs per a l’alumnat de primària. L’activitat s’ha realitzat en dos rondes diferenciades. Una primera per a l’alumnat de primer i segon cicle i la segona ronda per a l’alumnat del tercer cicle. Ens sentim molt satisfets per la massiva participació que ha tingut el nostre primer torneig i agraïm al Club d’escacs la seua col·laboració en l’organització. Destacar que la nostra escola aposta per fomentar aquest joc i ofereix classes gratuïtes voluntàries als seu alumnat. La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscients, un seguit d’aprenentatges que els seran transferibles a uns altres moments de la seva vida.