Dia internacional contra la violència de gènere

Hui, 25 de novembre de 2019, hem realitzat tot un seguit d’actes a l’escola per tal de commemorar el Dia internacional contra la violència de gènere.

Amb la intenció d’educar en valors i de fer conscient el nostre alumnat del que suposa la violència en general i la violència contra les dones en particular, hem fet una concentració al pati .Cada classe ha pogut mostrar i posteriorment llegir, un missatge amb una pancarta que prèviament han el·laborat de manera cooperativa a les aules.

Aquestes pancartes es penjaran a un mural que quedarà a l’entrada de l’escola i que us convidem a visitar. Han fet unes reflexions molt interessants i esperançadores!

Posteriorment, hem realitzat una tasca de germanor, on cada alumne i alumna ha pogut regalar el seu germà, una polsera violeta amb els seus respectius noms. Finalment, hem  cantat i ballat  la cançò “una puerta violeta” de Rozalen, mirant els dos videos que s’han el·laborat amb els dibuixos que cadascuna de les classes ha aportat.

I després de tot el que hem vist, els mestres de l’escola no tenim cap dubte: aquests xiquets i xiquetes faran del nostre món, un lloc més just , més pacífic , més lliure!