cus 2020/2021

INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES CURS 2020 / 2021

Estimades famílies:

Tota la comunitat educativa del CEIP Lluís Vives de Benaguasil està treballant per tindre tot preparat per al curs 2020/2021 de la forma més segura.

Al llarg d’aquesta setmana, us anirem informant de tot el relatiu a les normes i protocols sanitaris relacionats amb la COVID-19, els quals es duran a terme al llarg d’aquest curs tan atípic.

En breu, els tutors i tutores us comunicaran el dia i hora de la primera reunió que es realitzarà de forma telemàtica.

Recordem que a Benaguasil els dies 7 i 8 de setembre són festius, per tant no hi haurà escola aquests dies.

A més, segons les últimes indicacions de la Conselleria d’Educació, el centre té autonomia per flexibilitzar l’entrada de l’alumnat durant els dies 9, 10 i 11 de setembre.

Us agraïm la vostra col·laboració i continuarem informant-vos.

Compartim un vídeo d’UNICEF on es veu la importància de dur bé la mascareta i una correcta higiene de mans.