Concert didàctic

Una vegada més, hem sigut convidats per la Unió Musical de Benaguasil a un dels concerts didàctics que organitzen cada any per als nostres alumnes. Al concert de hui hem assistit els alumnes de 4t a 6é de la nostra escola, junt als del col·legi Asunción de Nuestra Senyora i als del C. E. I. P. Benimamet. Hem pogut escoltar a la Banda de Metall del centre, formada per estudiants d’ensenyaments professionals i dirigida per Juan Ángel Moltó, professor de tuba a la Unió Musical. Al concert hem vist i escoltat tots els instruments de la família del vent-metall: trompeta, fiscorn, trompa, trombó, bombardí i tuba. Els músics de metall han estat acompanyats per tres percussionistes.

La major part del programa del concert ha estat dedicada a la música espanyola, escoltant diferents pasdobles i fragments de sarsuela. Per a finalitzar ens han deleitat amb música més actual, passant de Loquillo y los Trogloditas a la Bicicleta, de Shakira i Carlos Vives.

Agraïm des d’ací la invitació de la Unió Musical de Benaguasil i el treball realitzat pels músics i pel seu director.