Tercer Cicle

EXCURSIÓ 5ÉS AL PUNTAL DELS LLOPS

22/05/2024

El passat dimarts 13 de maig, els 5és anàrem al Puntal dels Llops d’Olocau. Anàrem en bus fins al peu de la muntanya i pujarem a peu per poder disfrutar de la història i les vistes que ens ofereix aquest paratge. Pel camí anàrem fent parades per descansar i aprendre coses sobre la fauna i la flora. Als cartells del camí hi havia molta informació sobre els animals i les plantes autòctones, però el que ens va delitar amb anècdotes i dades valuoses va ser Carles, que sap un muntó sobre aquest lloc i sigué el millor guia que poguérem tindre.
Una vegada dalt del cim, esmorzarem i Carles ens feu una dinàmica molt divertida per aprendre les tàctiques defensives que utilitzaven els íbers que visqueren en aquest assentament. Després vérem el que queda del poblat i, gràcies a les explicacions de Carles, poguérem imaginar-nos les vides de les persones que un dia habitaren aquell lloc.
En acabar, tornarem a baixar fins al bus i anàrem al col·le comentant tot el que ens poden contar unes restes arqueològiques i quant ens poden ensenyar.

Estudiants del tercer cicle de Benaguasil meravellats per la Màgia Celestial en el Planetari de Castelló

28/02/2024

En una jornada educativa fora de la rutina, els alumnes del tercer cicle del col·legi de Benaguasil es van embarcar en una emocionant travessia còsmica en visitar el planetari de Castelló. Meravellats per les projeccions estel·lars i les explicacions expertes, els joves exploradors van ampliar els seus horitzons i es van submergir en la grandiositat de l’univers. La visita no sols va enfortir la seua comprensió científica, sinó que també va deixar una petjada duradora, inspirant a estos estudiants a somiar amb les meravelles que l’espai té reservades per al futur.

EXCURSIÓ AL BIOPARC

Els alumnes de tercer cicle han fet eixida al Bioparc de València, el parc zoològic que és conegut pel seu disseny innovador i el seu compromís amb la conservació de la naturalesa. Els alumnes/as han pogut veure als animals de prop i aprendre sobre el seu comportament i hàbitat natural. L’excursió va ser guiada per experts en biologia i conservació de la naturalesa i els estudiants van quedar impressionats per la bellesa del parc i la varietat d’animals que van poder veure, alguns d’ells van ser girafes, elefants, lleons, goril·les i molts més. Després, en l’assignatura de coneixement del medi, els alumnes han realitzat una cerca amb les tauletes sobre l’animal que més els va cridar l’atenció i l’han exposat a la resta de companys.