Segon Cicle

Detectius científics

23 de Febrero de 2024

El divendres 16 de febrer els xiquets i xiquetes de 3r,4t,5è i 6è van gaudir d’unes activitats científiques conmemorant el dia de la dona i la ciència. Aquesta activitat va estar organitzada per l’AMPA i patrocinada per l’institut de Agroquímica i Tecnologia d’Alimentària.

Van aprendre a extreure ADN d’un plàtan de forma senzilla i divertida i va resultar molt enriquidor per a tots i totes.

Mitjançant aquest experiment és possible obtindre una quantitat de material genètic suficient per a poder observar-lo a simple vista.

Alberto Zampapilas

23 de Febrero de 2024

El passat divendres 2 de febrer l’alumnat de 2n cicle va rebre la visita dels personatges Berta i Berto, que ens van demanar ajuda per salvar el seu planeta, fent una arreplegada de piles de les quals s’alimenten.

En aquest projecte participem 100 col·legis de la Comunitat Valenciana. Els 6 col·legis que més piles arrepleguen poden guanyar un premi de 1.500 € en material escolar.

Us animem a arreplegar piles per ajudar a Berto i Berta i així també cuidar el medi ambient.