Nadal al carrer

Fa onze anys començàrem una bonica tradició a la nostra escola, la qual consisteix en eixir a cantar al carrer per a donar la benvinguda a les festes de Nadal. Al llarg d’estos anys hem cantat en diferents parts del poble com la Plaça Major, l’Avinguda de Montiel, i enguany, ho férem al parc de l’Avinguda, on visquèrem un matí ben emotiu. Tot l’alumnat de primària participà al concert de Nadal interpretant diferents cançons, transmetent diferents missatges, fent gaudir al públic i emocionant-lo amb les seues veus. Enguany, com a novetat, després de cada torn, tot l’alumnat participant cantà una nadala conjunta, el que va fer que l’acte fora més bonic encara. Totes les cançons foren treballades per les mestres de música del centre, Laia i Ana, les quals, junt a tots els xiquets i xiquetes fan que el concert siga possible any rere any.

A la una fon el torn dels i les alumnes d’Infantil, qui feren gaudir a les seues famílies cantant diverses cançonetes de Nadal al pati de l’escola.

Vos deixem unes imatges d’alguns dels grups participants.