A l’aula de 2 anys treballem a través de diverses metodologies que els ajuden a descobrir el món per si mateixos.

A l’aula de 2 anys treballem a través de diverses metodologies que els ajuden a descobrir el món per si mateixos.

Com ho fem?

A través de les provocacions. Una provocació de joc, també coneguda com “invitation to play” en anglès, és una estratègia pedagògica utilitzada per fomentar el joc lliure i l’exploració creativa en els xiquets i xiquetes.
Consisteix en preparar un entorn o escenari amb materials cuidadosament seleccionats i disposats de manera atractiva per estimular la curiositat i la imaginació.

A través de les safates sensorials amb una varietat de materials que proporcionen una experiència tàctil enriquidora. Els infants toquen, manipulen, trasvasen i exploren diferents textures, estimulant així el desenvolupament dels sentits i la coordinació motriu. Explorant els materials i les seues propietats, l’alumnat apren sobre causa i efecte, classificació, mesura i resolució de problemes.

Desenvolupem l’art a través de la llibertat, l’art es una materia molt important per a desenvolupar el pensament i començar a expresar-se.

A més a més deixem molta llibertat de moviment, per a que descobrisquen i desenvolupen al màxim les seues posibilitats, per aixó tenim a l’aula el triangle pikler que la utilitzen en el moment que ells i elles consideren.