Dia de l’esport

El passat 26 de març vam celebrar en el col·legi Luis vius el dia de l’esport igual que molts col·legis de la comunitat valenciana. La Conselleria d’Educació va establir este dia amb el propòsit de promoure hàbits saludables i animar a tots els col·legis a participar en esta activitat.

La finalitat de la celebració d’este dia és és promoure els tres pilars del benestar: alimentació sana, exercici físic i descans.
El departament d’educació física del nostre col·legi va realitzar dos circuits, un per a Infantil i un altre per a primària. Cada circuit estava compost de diferents proves, on tant d’alumnat, professorat, voluntaris, pares i mares van participar en elles.

Us deixem un vídeo molt resumit del del que va ser l’activitat on es poden veure part dels alumnes professorat, pares, mares i voluntaris del centre participant en esta activitat. *Ademas tenim com a banda sonora la cançó del col·legi que es va realitzar al costat de la banda *Ramonets.
Esperem que us agrade!