I-MOUTE

La nostra experiència a l’I-MOUTE

Ens agrada conèixer altres experiències, veure com treballen altres centres, i enguany, hem tingut l’oportunitat de visitar dos centres que porten temps implantant el seu projecte d’hort escolar dins del projecte I-MOUTE de la Conselleria d’Educació. El dia 18 d’abril visitàrem el CEIP Mariano Jornet Perales, a Bèlgida. Un col·legi rural molt diferent al nostre, amb tant sols 40 alumnes a tot el centre, i amb un hort ben bonic i productiu. De la mà de Rafel férem un recorregut per diferents aspectes importants per a cultivar, cuidar i millorar l’hort. El 8 de maig anàrem al CEIP Joan Fuster de Manises, més semblant al nostre. Tenen la sort de tindre un hort molt gran per a primària i un més menut per a infantil, els quals amb molta paciència i estima cuiden Leticia i Rosa.

Als dos llocs coincidírem amb altres companys d’altres centres, amb els quals compartírem experiències, coneixements, dubtes i sobretot les nostres ganes de poder transmetre-ho tot als nostres xiquets. Igualment, als dos col·legis ens reberen de la millor forma possible, creant una xarxa entre companys per a seguir aprenent i compartint la nostra estima per a contribuir a un món millor, amb la transmisió de tots aquestos aprenentatges a les diferents generacions que passaran per la nostra escola.

Eva, Óscar i Ana. Comissió Escola Verda.