Escola verda- Escola sostenible

El projecte Escola verda i Escola sostenible és una iniciativa que abraça la sostenibilitat ambiental. Mitjançant pràctiques com el reciclatge, la consciència ecològica, la bola no Mola i la eficiència energètica, l’alumnat es converteix en agents del canvi ambiental. Aquesta proposta no només fomenta el respecte pel medi ambient sinó que també educa als alumnes sobre la importància de preservar el nostre planeta per a les generacions futures

El passat divendres 2 de febrer l’alumnat de 2n cicle va rebre la visita dels personatges Berta i Berto, que ens van demanar ajuda per salvar el seu planeta, fent una arreplegada de piles de les quals s’alimenten.

En aquest projecte participem 100 col·legis de la Comunitat Valenciana. Els 6 col·legis que més piles arrepleguen poden guanyar un premi de 1.500 € en material escolar.

Us animem a arreplegar piles per ajudar a Berto i Berta i així també cuidar el medi ambient.