“VOLEM EL NOSTRE PATI NET”

Les classes de cinquè, dins de l’assignatura de valors, estem realitzant una campanya anomenada “Volem el nostre pati net”. L’objectiu és conscienciar a tot l’alumnat d’aconseguir residu zero i mantindre net el pati de l’ecola.

Els alumnes han redactat un xicotet informe de com troben el pati i quines recomanacions serien útils peer a transformar-lo en un espai net i agradable. Han anat per totes les classes informant i explicant el funcionament d’aquest projecte, el qual consisteix en realitzar torns de neteja i separar les deixalles en diferents contenidors.

Els alumnes han posat cartells per tot el pati per tal de conscienciar a la resta de l’alumnat i comprobar, amb un informe final, el resultat d’aquesta campanya.