Votacions Consell Escolar

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021

Estimades famílies,

Us recordem que el dijous que ve dia 18 de novembre es celebraran les eleccions al nostre Consell Escolar. És molt important la vostra participació. Dilluns passat, 18 d’octubre, es va constituir la Junta Electoral la qual realitzarà el tràmit d’admissió de les possibles candidatures en tots els sectors: docents, famílies i PAS. Aquest període finalitzarà el dimarts 2 de novembre. Per a presentar les candidatures passen per secretària els dilluns, dimarts i divendres de 10 a 14 hores per a recollir, emplenar i entregar el pertinent document acreditatiu. (DOCUMENT)

El dimecres 3 de novembre publicarem en la nostra web el cens de votants i el nom dels i les candidats/es al sector famílies juntament amb les seues fotos (si ens donen permís per a això) perquè pugueu reconéixer-los i votar al que considereu millor. Us recordem que heu d’elegir a quatre candidats/as que s’uniran a la representant de l’AMPA per a així renovar la primera meitat del nostre Consell Escolar.

La taula electoral estarà situada a l’aire lliure (si el temps ho permet), en la porxada de l’aula de religió, a la qual s’accedirà per la porta del camp de futbito. Intentarem que l’horari siga el més ampli possible per a afavorir la major participació. Recordeu que hem d’evitar al màxim les aglomeracions per la vostra pròpia seguretat i sempre accedir al centre amb la màscareta posada.

De moment la taula electoral estarà operativa al finalitzar l’entrada i eixida de l’alumnat per a evitar acumulacions de persones, aprofitant així que deixeu o recolliu als vostres fills/es, és a dir, serà a les 9.05 , a les 14.05 i a les 16.50 hores .
Se sol·licita també col·laboradors/as (no candidats/es) per formar part de la taula electoral del dijous 18 de novembre. Aquells/es voluntaris/es que ho comuniquen a l’adreça del centre.

Gràcies per la vostra participació, una cordial salutació a tots i totes.

CEIP LUIS VIVES – BENAGUASIL