Horari de juny

HORARI DE JUNY

Per la present els informem que a partir del proper dimarts 1 de juny canviarem el nostre horari escolar tornant al que es feia en setembre.

A continuació els recordem aquests canvis:

L’horari lectiu, de classe, començarà a les 9:00 hores i finalitzarà a les 13:00 hores (respectant SEMPRE les entrades i eixides escalonades com en setembre).

No hi haurà tallers a la vesprada.

El servici de menjador funcionarà també com en setembre, malgrat que l’organització definitiva estarà condicionada per la quantitat de comensals que utilitzen aquest servici. A hores d’ara seria:

• 1r TORN INFANTIL, 1r i 2n PRIMÀRIA: recollida d’aquest alumnat des de les 13:45 a les 14:00 hores.
  • 2º TORN 3r, 4t, 5é i 6é PRIMÀRIA: recollida d’aquest alumnat des de les 14:45 a les 15:00 hores. Els alumnes del segon torn del menjador seran recollits sempre abans de les 15:00 hores, MAI NO MÉS TARD.

Gràcies per la seua col·laboració

CEIP LUIS VIVES