Menjador escolar

Informacions a tenir en compte:

• Tots els alumnes usuaris de menjador, amb beca o sense beca i eventuals, han d’omplir el full d’inscripció adjunt, i en cas que ho desitgen, l’autorització per anar-se’n sols a casa una vegada s’acabe el menjador en juny i setembre, i els divendres d’octubre a maig. El full d’inscripció s’entregarà al tutor o tutora el més prompte possible.

• El pagament sempre es farà per domiciliació bancària, per tal cosa heu d’aportar fotocòpia de la cartilla bancària adjunta al full d’inscripció.

• Els alumnes eventuals sols podran fer ús del menjador mitjançant la utilització de tiquets. Aquestos es vendran en lots de 8 tiquets, a un preu de 4,25€ per tiquet , es farà un ingres de 34 €, al número de compte de l’escola de Cajamar: ES51 3058 2264 7728 1003 7159, indicant: Nom alumne + Tiquets menjador . Els tiquets que no s’utilitzen es reemborsaran a final de curs. Una vegada fet l’ingrés s’ha de portar justificant bancari a l’escola i es canviarà pels tiquets de menjador, en setembre i juny, dilluns de 13 a 14 hores i d’octubre a maig, dilluns de 16:30 a 17. Els alumnes eventuals que no porten tiquet no es podran quedar al menjador.

• El preu del menú és de 4’25€ per dia, en breu es publicaran les beques de menjador.

• En cas que l’alumne necessite prendre qualsevol tipus de medicació a l’hora del menjador ha de portar emplenat el full d’ autorització de medicaments.

• L’horari del servici de menjador és de 13:00h. a  15:00h.

(excepte els divendres, que es pot eixir a partir de les 14:30 h.)

Durant eixe horari menjareu, realitzareu tasques de neteja (abans i després  de  menjar)  i tindreu activitats de jocs, tallers i audiovisuals, depenent de la programació.