Nadals2021

…NADALS 2021…

Ara fa 9 anys, al Nadal de l’any 2012, dins dels actes per a celebrar el 25é aniversari del nostre centre, començàrem la bonica tradició d’eixir a cantar al carrer. D’aquesta forma, portàvem fora de les parets de la nostra escola allò que féiem a classe de música, compartint-ho amb les famílies i amb tot el poble. Hem continuat esta tradició des d’aquell dia, fins que l’any passat, la situació sanitària que estàvem vivint no ens ho va permetre. Enguany, després de pensar-ho i pensar-ho, hem decidit compartir el nostre treball amb la mateixa il•lusió però de forma virtual, evitant possibles riscos. D’aquesta forma, distinta però amb les mateixes ganes, estem segurs que arribarem a tota la comunitat educativa. A més, serà un record que quedarà enregistrat per a sempre.

Hem fet tot el que hem pogut per a que tot l’alumnat aparega a les gravacions, però en algunes ocasions no ha sigut possible, ja que els dies que s’han fet les mateixes, pot ser algun no ha estat present. No obstant això, el treball previ, assajos, proves, memorització de les cançons i dels refranys, moments de riure, de nervis, de… tornem a gravar! quedaran en la memòria de tots els qui hem participat i vos assegure que ho hem passat molt, molt bé.

Han sigut moltes hores de gravació a classe de música, moltes més d’edició de tots els vídeos que ací baix trobareu. Però sense cap dubte, tot allò que fem amb il•lusió, sempre dóna alegries i bons resultats, i així ha sigut en aquest cas.

Estos últims dies a classe de música hem vist els vídeos de tots els companys, buscant a amiguets i amiguetes als mateixos, germans, cosins… Sols per veure’ls les cares mentre veien el resultat, totes les hores de treball han pagat la pena.

Des d’ací vull donar-vos les gràcies i l’enhorabona a tots els xiquets i xiquetes de l’escola pel vostre entusiasme i ganes de fer bé les coses. També agrair-vos les lliçons que ens doneu cada dia, portant la situació actual com uns campions i campiones. No ha sigut gens fàcil cantar amb mascareta i així i tot, el resultat ha sigut espectacular. Agrair també a les companyes d’infantil la gravació dels vídeos dels més menuts i la participació en este treball. Junts tots fem escola.

Passeu molt bones festes i gaudiu amb els vostres!

BON NADAL!

Ana I. Gómez