Thanksgiving

.Thanksgiving.

Enguany tenim la sort de compartir classe amb Adam, l’auxiliar de conversa en anglés. Ens encanta tindre’l al cole, no sols perquè aprenem molt d’ell i escoltem l’accent americà, sinó per tot el que estem aprenent de la cultura americana.

El últim dijous de novembre se celebra el “Dia d’acció de Gràcies” al qual es dona les gràcies per totes les coses i persones que tenim al nostre voltant. A més, es fa un dinar familiar i es menja titot.

A l’escola, hem realitzat una activitat en la qual es representa el titot d’acció de Gràcies i hem escrit cinc coses per les que estem agraits.

Com a menció especial, els mestres d’anglés donen les gràcies a Adam per la seua implicació amb el nostre alumnat i escola. Thank you!