La Conselleria d’Educació ha convocat per al curs 2025/2026, ajudes de menjador escolar per a l’alumnat d’Infantil i Primària.
Estes ajudes pot sol·licitar-les tot l’alumnat que actualment estiga matriculat en el Centre i que complisca amb els requisits exigits en l’apartat quart de l’esmentada Resolució i article 6 de l’ORDE 18/2018.
FORMA DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
A) Alumnat que ja va sol·licitar l’ajuda per al menjador en el present curs escolar 2024/2025.
Els pares, mares o tutors de l’alumnat, a partir del 17 de juny podran passar per la Secretaria del centre per a sol·licitar l’ajuda de menjador. L’horari d’atenció serà de 9.00 a 10.30 h fins al 2 de juliol.
Des del centre ES FACILITARÀ L’ESBORRANY de sol·licitud PER A CADA ALUMNE/A (encara que formen part de la mateixa unitat familiar), on consten pregravats les dades que obren en poder d’esta administració. Si els/les sol·licitants estan conformes amb les dades, hauran de firmar l’esborrany i presentar-lo en el mateix centre, sense necessitat de presentar documentació justificativa.
Si algun de les dades que figuren en l’esborranyno és conforme, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant est en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.
B) Alumnat que durant el curs 2024/2025 NO VA SOL·LICITAR ajuda de menjador:
La sol·licitud d’ajuda es realitzarà presentant l’ANNEX I, emplenat, i adjuntant la documentació acreditativa que es requerix en esta convocatòria en el centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2025-2026. L’annex el podran arreplegar en la consergeria del centre o descarregar-lo des de la pàgina del centre si així ho desitgen.
DOCUMENTACIÓ A APORTAR AMB LES SOL·LICITUDS
Les SOL·LICITUDS D’AJUDA ASSISTENCIAL DE MENJADOR hauran d’anar acompanyades de la següent documentació (original i una còpia que serà compulsada pel personal receptor):
- FOTOCÒPIA DEL DNI/NIF/PASSAPORT/NIE dels sol·licitants (pares, mares o tutors legals)
- La documentació que resulte necessària per a acreditar LA COMPOSICIÓ DE LA UNITAT FAMILIAR (fotocòpia del llibre de família compulsada) o aquella documentació necessària per a acreditar CIRCUMSTÀNCIES SOCI-FAMILIARS que es tinguen (certificació d’inscripció padronal unitat de convivència i conveni regulador actualitzat, si és el cas).
El resum de la normativa (pendent de publicar-se), juntament amb la sol·licitud i la documentació que haurà d’acompanyar a esta, en cas de noves sol·licituds o modificació de dades, estaran disponibles en la consergeria del Centre i en el tauler d’anuncis i la web del centre.
DOCUMENTACIÓ I ANNEXOS
