Qüestionari de matriculació CURS 2024-25

INSTRUCCIONS

1- En la part inferior es troben els diferents qüestionaris corresponents a cada curs.
2- Cada estudiant s’identificarà amb la seua identitat digital personal.
3- Només es podrà emplenar el qüestionari de matriculació una única vegada per estudiant.
4- Les respostes es guarden automàticament i es poden modificar en tot moment abans del seu enviament, per la qual cosano és necessari completar tot el qüestionari en una sola sessió.
5- Per a avançar en les preguntes han de completar-se obligatòriament tots els camps.
6- En cas que alguna pregunta no s’aplique, escriga “no s’aplica”.
7- En finalitzar el qüestionari, han de marcar “Enviar-me una confirmació per correu electrònic de les meues preguntes” per a rebre en el correu associat a la identitat digital de l’alumne o l’alumna un document amb totes les respostes realitzades, el qual servirà de comprovant en cas de reclamacions.

Recorde que una vegada completat el qüestionari de matriculació, ha de presentar tota la documentació corresponent en la secretaria del centre, en horari de 9.00 a 14.00 h, entre el 25 de juny i el 5 de juliol per a completar la formalització d’esta:

Alumnat del centre:
Copia del DNI del alumnat, pare i mare.
-La resta de la documentació, en cas d’haber canvis a la seua situació familiar.

Alumnat de nova incorporació:
Copia del DNI del alumnat, pare i mare. En cas que l’alumnat no tinga, aportar còpia del llibre de família (inscripció matrimoni i naixement)
-Documentació actualitzada justificant la seua situació familiar (Família Nombrosa, Monoparental, Minusvalidesa, Divorci, etc).
-Copia targeta SIP.
-Fotocòpia de les notes del curs anterior.

INFORMACIÓ ADDICIONAL PER A L’ALUMNAT DE NOU INGRÉS EN EL CENTRE:
Atés que l’assignació de plaça no es confirma fins a la publicació dels llistats definitius del procés d’admissió (22 de juliol en ESO i 25 de juliol en Batxillerat), este alumnat ha d’emplenar igualment estos qüestionaris de matriculació per al centre, però només tindran efecte si apareix com admés o admesa, moment en el qual es tindrà 4 dies hàbils per a entregar la documentació en la secretaria i així formalitzar la seua matrícula en el centre.

Si té algun dubte, consulta o dificultat per a emplenar este qüestionari, dirigisca’s a la secretaria del centre.

INSTRUCCIONES

1- En la parte inferior se encuentran los diferentes cuestionarios correspondientes a cada curso.
2- Cada estudiante se identificará con su identidad digital personal.
3- Solo se podrá rellenar el cuestionario de matriculación una única vez por estudiante.
4- Las respuestas se guardan automáticamente y se pueden modificar en todo momento antes de su envío, por lo que no es necesario completar todo el cuestionario en una sola sesión.
5- Para avanzar en las preguntas deben completarse obligatoriamente todos los campos.
6- En caso de que alguna pregunta no se aplique, escriba “no se aplica”.
7- Al finalizar el cuestionario, deben marcar “Enviarme una confirmación por correo electrónico de mis preguntas” para recibir en el correo asociado a la identidad digital del alumno o la alumna un documento con todas las respuestas realizadas, el cual servirá de comprobante en caso de reclamaciones.

Recuerde que una vez completado el cuestionario de matriculación, debe presentar toda la documentación correspondiente en la secretaría del centro, en horario de 9:00 a 14:00 h, entre el 25 de junio y el 5 de julio para completar la formalización de la misma:

Alumnado del centro:
Copia del DNI del alumnado, padre y madre.
-El resto de la documentación, en caso de haber cambios en su situación familiar.

Alumnado de nueva incorporación:
Copia del DNI del alumnado, padre y madre. En caso que el alumnado no tenga, aportar copia del libro de familia (inscripción matrimonio y nacimiento).
-Documentación actualizada justificando su situación familiar (Familia Numerosa, Monoparental, Minusvalía, Divorcio, etc).
-Copia Tarjeta SIP.
-Fotocopia de las notas del curso anterior.

INFORMACIÓN ADICIONAL PARA EL ALUMNADO DE NUEVO INGRESO EN EL CENTRO:
Dado que la asignación de plaza no se confirma hasta la publicación de los listados definitivos del proceso de admisión (22 de julio en ESO y 25 de julio en Bachillerato), este alumnado debe rellenar igualmente estos cuestionarios de matriculación para el centro, pero solo tendrán efecto si aparece como admitido o admitida, momento en el que se tendrá 4 días hábiles para entregar la documentación en la secretaría y así formalizar su matrícula en el centro.

Si tiene alguna duda, consulta o dificultad para rellenar este cuestionario, diríjase a la secretaría del centro.