
El Dia de l’Esport és una iniciativa de la Fundació Trinidad Alfonso dirigida els centres educatius de Primària i Secundària de la Comunitat Valenciana, que busca promoure l’activitat física entre el seu alumnat. Per això, convida a la celebració d’una jornada esportiva especial organitzada pels centres commemorant el Dia Internacional de l’Activitat Física.
Per a més informació visitar el web:
https://www.comunitatdelesport.com/dia-de-lesport
El passat dimecres 1 d’abril de 2026, tots els alumnes del col·legi van participar en el Dia de l’Esport. Aquest dia tan esperat per tot l’alumnat porta realitzant-se diversos anys i com no podia ser d’una altra manera… ¡va tornar a ser un èxit!
Enguany la temàtica van ser els jocs tradicionals, ja que el lema era “Jugar com sempre ens connecta com mai”. Amb l’objectiu de realitzar jocs que porten practicant-se als nostres carrers de generació en generació, dissenyem un circuit amb activitats diferents on al llarg de 2 hores, cada classe juntament amb el seu tutor/a, havia de passar per tots els jocs, realitzant 15 minuts cada activitat i descansant 5 minuts entre un joc i un altre.
Alguns dels jocs que van realitzar van ser:
1- Pilota presoner
2- El mocador
3- Saltar a la comba
4- Cursa de relleus amb diferents materials
5- Jocs amb caniques i xapes
Aquesta jornada ha permès als estudiants mantenir-se actius, treballar en equip i descobrir noves formes de divertir-se a través de l’activitat física. A més, s’ha fomentat la convivència entre cursos i el respecte per les normes i els companys.
A continuació us deixem algunes fotos de la jornada esportiva:






