• INFANTIL 4 ANYS

La classe de les zebres es diverteix amb els jocs de pomperos al parc del poli de recompensa per ser els que més reciclen evitant portar envasos de plàstic al col·le.

Activitats realitzades a l’abril

Celebrant el dia del llibre amb una visita a la biblioteca municipal de Torrellano, on hem gaudit d’un matí de contacontes i hem pogut veure molts llibres.

La primavera està en la classe de les zebres a través de la realització d’insectes amb plastilina i la cerca d’ells en la taula sensorial.

Jocs de Pasqua. A la recerca del conillet i els seus ous.

Les zebres es diverteixen en el dia de l’esport!

Activitats realitzades al març

Dia de la dona treballadora

Activitats realitzades al febrer

Les zebres es diverteixen realitzant les runas vikingues

Continuem divertint-nos, jugant i decorant elements de l’hivern!

Activitats realitzades al gener.

Les zebres estem aprenent noves lletres, ens estàvem divertint experimentat amb l’hivern i descobrint als vikings.

Activitats realitzades a l’octubre

Activitats realitzades al setembre

• vikings

Els xiquets de les zebres continuen divertint-se jugant a ser vikingues i vikings. Experimentem amb l’hivern posant color a les peces d’aquesta estació.

• Febrer

Els alumns i alumnes de 4 anys, continuen gaudint de treballar l’Hivern.