Ràdio

Curs 23/24

PROGRAMA 6

Arriba final de curs i això vol dir que arriben les excursions finals i els acomiadaments finals d’etapa. Quin programa més bonic ens ha quedat!

PROGRAMA 5

Sabeu què són els rodolins? En coneixeu molts? En aquest nou programa vos ensenyem uns quants de tots els que hem aprés.

PROGRAMA 4

El dia de l’esport?? Heu vam passar d’allò més bé!! Ací teniu un programa de ràdio que vam gravar aquell dia amb unes entrevistes súper interessants a mestres, companys i convidats que vam tindre, com Jaume Domenech.

PROGRAMA 3

CARNAVAL CARNAVAL!!! Ja és carnaval i els alumnes de 3r ens expliquen com ho hem celebrat a l’escola. També realitzen una entrevista a Suhail, auxiliar de conversa en anglés de l’escola i els alumnes de 2n per veure com viuen el carnaval.

PROGRAMA 2

BON NADAL! Els alumnes d’infantil vos desitgen un molt bon Nadal a tots amb aquesta selecció de Nadales que vos han dedicat.

PROGRAMA 1

Comencem el curs amb el primer programa de ràdio d’aquest. En aquest cas un programa protagonitzat pels alumnes de 5é i 6é centrat en la festivitat de Halloween.

Curs 22/23

PROGRAMA 11

Acabem l’Escola fa ràdio del curs 2022/23 amb la participació de la classe de 3PRIA a la secció Mon Natural, on els/les seus/es alumnes visitaren la planta d’Algímia.

I a més, l’actuació musical de 4tC, 5éA i 6C per a concloure el curs de música.

PROGRAMA 10

A l’assignatura d’EF hem pogut gaudir gràcies a la Federació Valenciana de Ciclisme, una meravellosa iniciativa per a promoure l’ús de la bicicleta a alumnes de Primària anomenada “Aula Ciclista”. També agrair les activitats que ens han apropat les federacions de Pilota Valenciana, voleibol i Badminton.

PROGRAMA 9

El Mago de Oz, una adaptación literaria de la famosa película de Hollywood. Realizado y grabado por la clase de 4B y su maestro de prácticas Salva Calvo.

PROGRAMA 8

Senyores i senyors, amb tots vostés… els i les alumnes de l’assignatura de Creativitat musical de l’IES Almenara amb el seu mestre i Director: Tino Cotolí.

PROGRAMA 7

Aquesta setmana fallera tenim entrevistes, globotà i la participació de la classe de 1PRIB amb un conte embarbussamentat.

PROGRAMA 6

Programa especial sobre el 8M on el nostre alumnat ens explica de quina manera han treballat algunes de les dones més importants de la història.

PROGRAMA 5

Aquesta setmana estrenem una nova secció anomenada Escolars pel món, on els xiquets i les xiquetes aniran contant-nos les excursions que han realitzat i tot allò que han aprés.

PROGRAMA 4

Programa especial Carnestoltes. Mostrem a la Comunitat Educativa la temàtica d’enguany, la contaminació del Medi Ambient i la cura del nostre planeta.

PROGRAMA 3

Noves seccions i noves propostes per a donar veu als/les nostres alumnes. Un clàssic com és Magic English i el taller als patis CoEducatius de Sala Gamer apleguen per a quedar-se.

PROGRAMA 2

Segona entrega del programa. En aquesta ocasió tenim acudits, Recicla amb els 5 sentits, eco-sostenibilitat, actuacions musicals i fins i tot esports!

PROGRAMA 1

Programa pilot on donem a conèixer el projecte l’Escola fa ràdio a la Comunitat Educativa del CEIP Juan Carlos I.