- Revisió trimestral PGA: el consell queda informat de la revisió trimestral de la PGA, considerant aquesta favorable.
- Revisió trimestral PAM: el consell queda informat de la revisió trimestral del PAM, considerant aquesta favorable.
- Memòria final del curs 2022/2023: el consell queda informat de la memòria final del curs 2022/2023, considerant aquesta favorable.
- Balanç econòmic trimestral del menjador i situació econòmica actual del centre: el secretari informa del balanç econòmic trimestral del menjador i explica detalladament la situació econòmica del centre finalitzat el tercer trimestre.
- Valoració servei menjador curs 2022/2023: la direcció informa que el Claustre realitza una valoració positiva del funcionament de l’empresa contractada per a desenvolupar el servei de menjador escolar durant el curs 2022/2023 i per aquest motiu proposa donar continuïtat durant un curs més a la mateixa. La Direcció explica que és conscient que hi ha hagut problemes principalment amb la comunicació entre l’empresa i les famílies i el funcionament de l’APP. En aquests aspectes, s’exigiria a l’empresa que s’ha de millorar des de l’inici del proper curs. La Direcció informa que aquest curs era un curs difícil, ja que es donava un canvi d’empresa i un canvi de jornada al mateix temps i per això considera que s’ha de donar l’oportunitat de subsanar, a l’empresa, els aspectes que s’han donat de manera millorable. Entre els motius que justifiquen la proposta s’exposen els següents:
- Qualitat dels aliments adequada.
- Satisfacció dels educadors/es i personal de cuina amb l’empresa actual.
- Activitats extraescolars (15:30h-17h) desenvolupades adequadament.
- Menús saludables, tal i com exigeix la guia de Conselleria i com sol·licitaven les famílies en la reunió amb l’empresa a l’inici de curs.
- Millora en el disseny de menús des de que es va crear la comissió encarregada de l’elaboració dels menús (formada per alumnat, mestres i nutricionistes).
- Confiança, per part de la direcció, en la gestió de l’empresa.
- Excasa participació de les famílies en els formularis de valoració. Entre les poques respostes trobem positives i negatives respecte als diferents aspectes avaluats.
- Propostes d’empreses de menjador escolar per al curs pròxim: la direcció informa que s’estan rebent les propostes de les empreses que es presentaran en el següent consell escolar, entre les qual es votarà per l’empresa que es considere més adequada per a desenvolupar el servei de menjador el pròxim curs.
- Tema fil conductor curs 2023/2024: s’informa que el Claustre ha decidit que sera l’Art el tema en el qual centrarem les nostres actuacions els curs vinent.
- Preu menjador mestres: s’informa que el Claustre abonará 4,25€ a partir del curs vinent per cada dia que faca ús de menjador escolar, tenint en compte la normativa vigent. D’aquesta manera, s’elimina l’acord de Consell Escolar que establia que els/les mestres només abonarien la part corresponent al menú i no als educadors/es.
- Premis extraordinaris: s’informa que s’ha rebut la proposta de Conselleria amb el llistat d’alumnat que reuneix els requisits per a rebre premi extraordinari com alumnat d’excel·lència. En aquest llistat consten 2 alumnes. S’explica que s’ha informat a les famílies i que aquestes estan d’acord en que la proposta es confirme per a que l’alumnat siga nomenat.
- Dotació AMPA: s’informa que l’AMPA dotarà al centre amb prestatgeries per a les aules d’infantil. Aquesta dotació ja es va realitzar, per part de l’AMPA, a les aules de Primària fa una cursos.
- Formació educadors/es: un membre del Consell Escolar pregunta si s’ha desenvolupat la formació planificada per l’empresa de menjador per als seus educadors/es dirigida per Álvaro Bilbao. Des de Direcció es comunica que aquest curs han realitzat un curs dirigit per aquesta persona, però que aquesta formació està planificada per a 5 cursos, és a dir que el curs que han realitzat només era una part de la formació programada.